25 Haziran 2016 Cumartesi

Moshos Garden Amber&Rose Clay Mask

Merhaba,

Bu yazımda Moshos Garden Amber&Rose Clay Mask'ten söz edeceğim.

Öncelikle Moshos Garden ürünlerinin zararlı kimyasallar, paraben, parfüm, renklendirici, koruyucu, sülfat, silikon, SLS, SLES ve mineral yağ içermediğini belirtmem gerek. Ayrıca hayvanlar üzerinde test de yapmıyorlar.




Bu maske ciltteki ölü hücreleri cildi kurutmadan temizlemeyi, cildi dengelemeyi ve cildin ışıldamasına yardımcı olmayı vaat ediyor. Bence vaatlerini yerine getiriyor da.

Normalde kil maskesi kullanmaya çekinirdim çünkü normal bir cildim var ve kil maskesi kullanınca genelde kurur. Moshos Garden'in bu kil maskesinde kurumanın aksine daha canlı, daha sağlıklı ve nemli bir cilde kavuştum, tahmin edersiniz ki bu beni baya şaşırttı. Maskenin hassas ciltlere de uygun olduğu söyleniyor ama benim cildim hassas olmadığı için ne yazık ki buna yorum yapmam mümkün değil.

Nasıl uyguladığıma gelirsek, ben yüzümü kullandığım temizleyiciyle temizledikten sonra cildim nemliyken ellerimle uyguluyorum. Yani maske cildimde suyla temas ederek incelmiş oluyor. Kuruma süresi günden güne değişebiliyor ama 12 13 dakikadan fazla cildimde tutmuyorum. Kuruduğunda bir konjac sünger yardımıyla çıkarıyorum.

Bu tarz maskelerin-özellikle doğal içerikli olunca- kapağını iyi kapadığınızdan emin olmanız gerekiyor. Aksi halde kuruyabilir.

Ürün 70 gr ve 42.90 tl. Moshos Garden'ın web sitesinden ulaşabilirsiniz.


21:29 / by / 1 Comments

1 yorum:

  1. Elimdeki bitince direk bu markanın maskelerine bakıcam teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Post Top Ad