5 Temmuz 2016 Salı

Moshos Garden Ultra Facial Wash Gel

Merhaba,

Bu yazımda Moshos Garden'ın yüz temizleyicisinden bahsedeceğim.

Öncelikle Moshos Garden ürünlerinin zararlı kimyasallar, paraben, parfüm, renklendirici, koruyucu, sülfat, silikon, SLS, SLES ve mineral yağ içermediğini belirtmem gerek. Ayrıca hayvanlar üzerinde test de yapmıyorlar.



Herkes sevmeyebilir ama ben kokusuna bayıldım. Misket limonu ve yeşil mandalina kokuyor. Ben jel kıvamında diyemem bu temizleyici için, kıvamı daha çok sıvıya yakın. 

Köpürmüyor ki bu benim sevdiğim bir özelliği ama temizleyicilerde özellikle köpürme özelliği arayanlar için not düşmekte fayda var.

Hassas ciltler de dahil olmak üzere tüm ciltlere uygun olduğu yazıyor web sitesinde ama kuru ciltlerde soğuk havalarda ciltte gerginlik yapabilir gibi geldi bana. İyi bir nemlendiriciyle desteklemekte fayda var.

Ben bu yüz temizleyiciyi sadece sabahları ıslak cildime uyguluyorum. Cildim daha duru, rahatlamış oluyor kullanım sonrasında.

Bulunduğu şişe ve kapağı sağlam, seyahatlerde herhangi bir dökülme,akma sorunu yaşamadım. 

Ürün 200 ml ve 59 tl. Fiyatı yüksek gelebilir fakat doğal içerik için değeceğini düşünüyorum. Ayrıca bazı dönemler 3 al 2 öde gibi fırsatları oluyor.

Moshos Garden ürünleri Moshos Garden'ın web sitesinde satılıyor.

23:17 / by / 2 Comments

2 yorum:

Post Top Ad