27 Temmuz 2016 Çarşamba

Nip+Fab Deep Cleansing Fix

Merhaba,

Bugünkü yazımda Nip+Fab markasının Deep Cleansing Fix isimli temizleyicisinden bahsedeceğim.

Ürün 300 ml, plastik bir kavanoz içinde ve krem bir temizleyici. Kullandığım temizleyicilerden ilk krem yapıda olanı bu oldu. Sadece akşamları bu ürünü kullanıyorum. İçeriğinde çay ağacı yağı ve tatlı badem yağı bulunuyor.



Bu ürünün kutusunda yazana göre 3 değişik kullanımı var.
1.Makyajla beraber cildi temizlemek.
2.Maske olarak kullanıp cilde nem depolamak.
3.Sivilceler üzerine bölgesel uygulanarak sivilcelerin çabuk iyileşmesini sağlamak.

Kullanım yöntemlerini tek tek değerlendireceğim.

1.Makyajla beraber cildi temizlemek.
Makyajdan kastımız allık, aydınlatıcı, bronzer gibi toz ürünlerse bu temizleyici ile temizlemek bir yöntem olabilir. Ama BB krem, fondöten ya da diğer likit ürünleri yüzden çıkarmak için yeterli gelmedi bana. 
Makyajı micellar su ile temizledikten sonra cildi bunla temizlemek benim daha içime sinen kullanım yöntemi oldu. Cildimi yumuşacık yaptı, aynı zamanda iyice  nemlendirdi.

2.Maske olarak kullanıp  cilde nem depolamak.
Bu aşamada çok başarılı olduğunu söyleyebilirim. Normal yıkamada bile cildim fazlasıyla nemli oluyor. Maske olarak 10 dakika bekletip yıkama ya da çok ince bir tabaka halinde sürüp gece boyunca kendiliğinden emilmeye bırakma yöntemleri tercih edilebilir. İkinci yöntemi daha çok kuru ciltlere öneririm. Karma yağlı ciltlerde bu yöntem yağlanmaya sebep olabilir.

3.Sivilceler üzerine bölgesel uygulanarak sivilcelerin çabuk iyileşmesini sağlamak.
Özellikle ağrılı sivilcelerin acısını ve kızarıklığını azaltsa da ben normalden hızlı bir iyileşme gözlemlemedim. Sadece bölgesel uygulama için almanızı zaten tavsiye etmem çünkü ürün 300 ml ve açıldıktan sonra 6 ay içinde tüketilmesi gerekiyor. Tahminlerime göre sabah akşam tüm yüz kullanımında 3 aydan önce bitmez.

Ürünün mentollü bir kokusu var. İlk bir hafta burnum kokuyu fazlasıyla alsa da daha sonra alıştım. Mentollü kokular sizi rahatsız ediyorsa size göre olmayabilir.

İçeriğinde tartışmalı içeriklerden mineral yağ(daha bilindik adıyla sıvı vazelin denebilir) bulunuyor. Uzun süreli araştırmalarım sonucu mineral yağın zararlı olmadığı ama ucuz bir içerik olduğu bilgisine ulaştım. Ama yağlı ciltlerde komedojenik etki yapma, gözenekleri tıkama gibi etkiler gözlemlenebiliyor. Bu yüzden bu temizleyicileri yağlı ciltlilere pek önermem.

Özetle, ortalama bulduğum bir ürün oldu kendisi. Tekrar almayı düşünmüyorum. Yaz bitince Nip+Fab markasının Glycolic Cleansing Fix Yüz Yıkama Jeli'ne geri döneceğim. Onun yazısı için tık

Nip+Fab markası seçili Watsonslar'da satılıyor. Hangi şubelerde olduğunu görmek için Watsons'ın web sitesini ziyaret edebilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 26 tl ben indirimli 19.90 tl'ye almıştım.

Beni instagramda takip etmek isterseniz: @duyguylakalinblog





21:08 / by / 2 Comments

2 yorum:

  1. çok açıklayıcı bi yazı olmuş nib+fab zaten çok merak ettiğim bir marka. Henüz denemedim seninde dediğin gibi yazın bitmesini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle teşekkür ederim :) bu üründe glikolik asit yok denemek istersen şimdi de kullanabilirsin, diğer ürünler glikolik asitli ama maalesef :(

      Sil

Post Top Ad